Polerowanie czarnego samochodu pastą polerską Farecla G3. Odnowienie lakieru instrukcja DIYPolerowanie samochodu

Pierwsze polerowanie robimy na niskich obrotach (tzn około 400/min). Z tego powodu ważna jest mocna polerka, bo nawet narzędzie 2150W wysterowane na niskie obroty ma małą moc, a na początku polerowania potrzeba naprawdę dużej siły. W takiej taniej, chińskiej polerce słabe jest sterowanie mocą, nawet gdy ustawimy pokrętło na 2 (skala jest 1-6), obroty są niskie na biegu jałowym, a po dociśnięciu do elementu okazuje się, że zatrzymuje się do zera. Wbudowana regulacja polerki to raczej regulacja mocy a nie obrotów. Więc trzeba ustawić na około 4 i tak mocno dociskać, aby opór spowalniał tarczę polerską.

Pierwsze polerowanie robimy na niskich obrotach (tzn około 400/min). Z tego powodu ...
Komentarze
  • Brak jeszcze komentarzy

Dodaj swj komentarz
Dodaj swoj opini:

Nick:

Tre:

Przeszukaj serwis