Polerowanie czarnego samochodu pastÄ… polerskÄ… Farecla G3. Odnowienie lakieru instrukcja DIYPolerowanie samochodu
Pierwsze polerowanie robimy na niskich obrotach (tzn około 400/min). Z tego powodu ważna jest mocna polerka, bo nawet narzędzie 2150W wysterowane na niskie obroty ma małą moc, a na początku polerowania potrzeba naprawdę dużej siły. W takiej taniej, chińskiej polerce słabe jest sterowanie mocą, nawet gdy ustawimy pokrętło na 2 (skala jest 1-6), obroty są niskie na biegu jałowym, a po dociśnięciu do elementu okazuje się, że zatrzymuje się do zera. Wbudowana regulacja polerki to raczej regulacja mocy a nie obrotów. Więc trzeba ustawić na około 4 i tak mocno dociskać, aby opór spowalniał tarczę polerską.
- Brak jeszcze komentarzy
Dodaj swój komentarz
Dodaj swoj± opiniê: